VoIP telefooncentrale
Met een VoIP telefooncentrale, een telefooncentrale ‘in de cloud’, beschikt u over een telefooncentrale met een verrassend breed pakket aan functionaliteiten, tegen een vast laag bedrag per maand. Geïnteresseerd in een VoIP-telefooncentrale? Maak dan kennis met E-VOIP!
Wat is een VoIP-telefooncentrale?
‘Vroeger’, en ook nu nog, werkten en werken veel telefooncentrales via ISDN: de traditionele telefoonkabel zoals we die allemaal kennen. Een VoIP telefooncentrale werkt volledig via uw internetverbinding. Dat betekent dat u voor een VoIP-telefooncentrale alleen een (goede) internetverbinding nodig heeft. VoIP staat voor voice over IP: bellen via het internet. Doordat de bandbreedtes van internetverbindingen steeds groter worden, ontstaat er de laatste jaren meer ruimte voor telefonie via internet. En dus ook voor de VoIP telefooncentrale. Een toekomstbestendige oplossing met verrassend veel voordelen!
Hosted telefonie: de moderne manier van communiceren
De telefooncentrale in de cloud is bezig aan een opmars in de wereld van zakelijke telefonie. Hosted telefonie kent namelijk vrijwel alleen maar voordelen. Zo bespaart u met een VoIP-telefooncentrale van E-VOIP fors op uw belkosten. Bovendien biedt een VoIP-telefooncentrale u de mogelijkheid om uw werk prettiger, efficiënter en gemakkelijker te verrichten. Krijgt u een telefoontje en wilt u direct alle gegevens van de betreffende klant op uw scherm zien? Snel opschalen bij een onverwachte overbelasting van uw call center? Eenvoudig plaats- en tijdonafhankelijk werken? Dit zijn slechts enkele van de vele voordelen van een VoIP-telefooncentrale van E-VOIP.
Hoe werkt uw VoIP telefooncentrale?
Een VoIP-telefooncentrale van E-VOIP werkt zeer gebruiksvriendelijk. Via een webportal (online overzicht) en een (optionele) app op de mobiele telefoons van uw medewerkers, kunt u al uw telefoongesprekken eenvoudig managen. Zowel de gesprekken die realtime plaatsvinden als de gesprekken uit het verleden, waarvan u de gespreksgeschiedenis gemakkelijk kunt inzien. Bovendien kunt u een VoIP-telefooncentrale eenvoudig koppelen aan onder andere mailprogramma’s, CRM-systemen, agendafuncties, mobiele telefonie en nog veel meer. Ook koppelingen met software-programma’s zoals Afas, Exchange, Exact, RealWorks en Microsoft Dynamics zijn mogelijk. Op die manier hebt u met een VoIP telefooncentrale niet alleen overzicht over uw telefoongesprekken, maar hebt u direct grip op alle communicatieprocessen binnen uw bedrijf en wordt zakelijk communiceren weer overzichtelijk!
Meer over de VoIP telefooncentrale van E-VOIP?
Meer weten over een VoIP-telefooncentrale van E-VOIP? Neem contact met ons op! We helpen u graag met een oplossing op maat.
Op zoek naar andere telecom oplossingen?
Neem een kijkje op de website van Belise.nl